close

   

 Imagine Dragons - Demons

用紅字代表著對於這首歌瘋狂的感覺 一首好歌需要讓人們釋放出感情

愛情如此,憎恨 亦如此

何況是這種說不上『恨』的感覺 好吧 或許有些感情已濃烈交雜著恨意跟愛了

那是一種瘋狂 一種極需要釋放的感覺 不管如何 跟著這首歌的歌詞走一遍 

你會通暢許多....

ps:有人知道mv最後面是什麼嗎?


when the days are cold

當天氣變冷


And the cards all fold

卡片被合攏


And the saints we see 

我們眼中所看到的聖人


Are all made of gold

全部都是為了金錢

 

 

 


When your dreams all fail

當你的夢想墜落

 

And the ones we hail

理想已不再


Are the worst of all

最糟的是


And the blood’s run stale

我的血液已不新鮮(沸騰)

 

 



I wanna hide the truth

我想掩蓋真相

 

I wanna shelter you

我想保護你

 

But with the beast inside

但是在內心深處的獸性

 

There’s nowhere we can hide

知道我們已沒有地方可以躲藏

 


No matter what we breed

不管我們如何被餵養

 

We still are made of greed

我們仍然是為了貪婪而活

 


This is my kingdom come

我的國度已到來

 

This is my kingdom come

我的國度已到來

 

 

 


When you feel my heat

當你感覺到我的體溫

 

Look into my eyes

看近我的雙眼

 

It’s where my demons hide!

這就是惡魔躲藏的地方!

 

It’s where my demons hide!

這就是惡魔躲藏的地方!

 


Don’t get too close

別靠太近

 

It’s dark inside

這是暗黑之地

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方


It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方

 

 



At the curtain’s call

在簾幕的號召下


It's the last of all

全部的最後


When the lights fade out

當燈光淡出


All the sinners crawl

所有的罪人緩慢爬行

 

 


So they dug your grave

所以他們幫你挖掘墳墓


And the masquerade

以及舉辦化妝舞會

 

Will come calling out

將會召喚出...


At the mess you made

你犯下的所有錯誤!

 

 


Don't wanna let you down

不想讓你失落

 

But I am hell bound

但我已身處地獄


Though this is all for you

全部都給你....

Don't wanna hide the truth

不隱藏真相

 

 


No matter what we breed

不管我們如何被養育

 

We still are made of greed

我們仍然是為了貪婪而活

 

 

This is my kingdom come

我的國度已到來

 

This is my kingdom come

我的國度已到來

 

 


When you feel my heat

當你感覺到我的體溫

 

Look into my eyes

看進我的雙眼

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

 

Don’t get too close

別靠得太近

 

It’s dark inside

這裡很黑暗

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!


It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

 

 



They say it's what you make

他們說這是你造成的

 

I say it's up to fate

我說這就是命運

 

It's woven in my soul

它編織了我的靈魂

 

I need to let you go

我必須讓你走....

 

 


Your eyes, they shine so bright

你的眼睛,它們如此閃耀

 

I wanna save that light

我想要保存它的明亮

 

I can't escape this now

我現在無法逃走

 

Unless you show me how!

除非你告訴我怎麼做!

 

 

 

When you feel my heat

當你感覺到我的體溫

 

Look into my eyes

看進我的雙眼

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

 

Don’t get too close

別靠得太近

 

It’s dark inside

這裡很黑暗

 

It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!


It’s where my demons hide

這就是惡魔躲藏的地方!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dracarys 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()